Własny biznes to marzenie wielu osób, gotowych na otworzenie kolejnego rozdziału w swoim zawodowym życiu. W gąszczu pomysłów warto wybrać sprawdzone oferty – jednym z nich może być franczyza gastronomiczna. Gotowy koncept, możliwy do wdrożenia nawet przez osoby z mniejszym doświadczeniem, zachęca do spróbowania w nim swoich sił. Jak wynika z badań PROFIT system, popularność franczyzy w Polsce nie słabnie, a z każdym kolejnym rokiem na rynku pojawiają się kolejne punkty.
Widać to także na przykładzie sieci Subway®. Zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych rankingach niezmiennie plasuje się pomiędzy znanymi i lubianymi markami branży. Franczyza Subway jest międzynarodowym liderem pod względem liczby restauracji. Subway wśród restauracji posiada największą ilość lokali na świecie od 2011 roku. Dziś globalnie liczy już 42 500 restauracji, prowadzonych przez 21 000 przedsiębiorców. Jak dołączyć do ich grona?
Franczyza Subway – marka znana na całym świecie
Ludzie na całym świecie uwielbiają świeżo przygotowane sandwicze: prawie każdy z zapytanych słyszał o sieci restauracji Subway. Co więcej, Subway stał się również świadomą alternatywą w branży. Szeroko zakrojone badania z 2017 roku wskazują, że jedzenie w Subway jest postrzegane jako sycące, bezpieczne i pewne. Nowi franczyzobiorcy mogą zatem czerpać same korzyści z wysokiej jakości i zrównoważonego rozwoju firmy. Struktura franczyzy Subway pozwala stać się niezależnym przedsiębiorcą i jednocześnie czerpać z doświadczeń profesjonalnego zespołu. Podstawa sukcesu to zaufanie, szczerość i wzajemne wsparcie.
Franczyza Subway krok po kroku
Pierwszym krokiem jest kontakt z Agentem ds. Rozwoju. W Europie działa sześć biur regionalnych oraz ponad 90 Agentów ds. Rozwoju wraz z zespołami służącymi pomocą i radą na drodze do zostania franczyzobiorcą. Lokalne Biuro ds. Rozwoju zapewnia ciągłe wsparcie i opiekę tym, którzy otworzą restaurację.
W odpowiedzi na wypełnienie formularza zgłoszeniowego Agent ds. Rozwoju skontaktuje się, aby udzielić wskazówek dotyczących kolejnych kroków oraz udzieli informacji o systemie franczyzowym Subway. To czas, by napisać biznesplan. Po pozytywnej ocenie predyspozycji kandydata na franczyzobiorcę, czas podpisać kontrakt. Od tej pory należy uczestniczyć w intensywnych szkoleniach dla franczyzobiorców, które prowadzone są przez doświadczoną kadrę. Podczas szkoleń przyszły franczyzobiorca zdobędzie wiedzę z zakresu marketingu i prowadzenia własnej gastronomii. Po ukończeniu szkoleń przedsiębiorca będzie zaopatrzony we wszystko, czego potrzebuje, aby otworzyć swoją własną restaurację. W wyborze jej idealnej lokalizacji pomoże Agent ds. Rozwoju. W dalszych krokach należy zająć się wyposażeniem lokalu oraz zatrudnieniem jego pracowników.
System franczyzy Subway jest jasny i prosty, a jednocześnie oferuje indywidualne podejście dla osób zainteresowanych. Ponad 50 letnie doświadczenie w branży gastronomicznej jest bezcenne, a wiedza ta systematycznie jest przekuwana w sukcesy marki Subway.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.